نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4604
-
الف
+

روایت بازیگر سریال «پایتخت» از سختی های ایفای نقش یک داعشی

«نیلوفر رجایی‌فر» بازیگر نقش «الیزابت» در فصل پنجم سریال «پایتخت» در یک مصاحبه در خصوص تاثیرات حضورش در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نیلوفر رجایی‌فر» که اولین بار با سریال «پایتخت 5» و نقش یکی از اعضای گروه تروریستی داعش، در تلویزیون دیده شد و تسلط او در صحبت به زبان انگلیسی باعث شد تا نقش این بازیگر بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گیرد درپیوند با این نقش جنجالی صحبت کرد.

نیلوفر رجایی فر

وی در یک مصاحبه گفته است: «الیزابت» روی پیشانی من چسبیده است و دیگر هم برداشته نمی‌شود. در خیلی از دایرکت‌ها و پیام‌هایی که در فضای مجازی دریافت می کنم، «الیزابت» هنوز در ذهن همه هست و برایم جالب است.

او در این خصوص عنوان کرد: برای من یک سنجش توانایی و چالش شده است که اگر کارت را خیلی بلد هستی، نقش‌های دیگر را طوری زنده می‌کنی که مردم آن‌ها را هم به اندازه «الیزابت» بپذیرند. برایم اذیت‌کننده نیست، چون ما هرکاری انجام می‌دهیم برای مردم است.

رجایی فر در خصوص حضورش در «پایتخت» و  تاثیر آن در ادامه مسیر حرفه بازیگری اش اظهار کرد: تجربه بسیار جالبی بود. روز اول فلم برداری هوا بی‌نهایت گرم بود، چند لایه لباس به تن داشتم . داشتند سکانس دیگری را می‌گرفتند که من پیاده شدم تا ببینم و تمرین کنم، چون یکی دو روز اصلا از من فلم برداری نکردند و فقط می‌رفتم سر صحنه و با گروه و کار آشنا می شدم. اولین سکانسی که از من گرفتند، همان فریاد اول با اسلحه بود. من آن قدر گرمم بود که نه می‌فهمیدم کجا هستم، نه می‌دانستم باید چه کنم، چون اصلا نمی‌توانم گرما را تحمل کنم.

وی افزود: وقتی آمدیم دوباره در موتربس نشستیم تا در گرما نباشیم، آقای «محسن تنابنده» گفتند متوجه هستی که کجایی دیگر؟ می‌دانی که قرار بود این نقش را به یک بازیگر چهره بدهیم، اما چون دوست داشتیم که شناخته نشود و مردم فکر کنند خارجی است و تسلط تو را هم دیدیم، تصمیم گرفتیم با تو همکاری کنیم، وگرنه قرار نبود با غیرچهره کار کنیم. گفتم چطور؟ گفتند چون انگار اصلا برایت مهم نیست کجایی و چه می‌کنی! 

بازیگر سریال «پایتخت» درباره بازخوردهای مخاطبان از نقش «الیزابت» به روزنامه خراسان گفت: وقتی که این سریال  نشر شد و بازخوردها را دیدم، واقعا تا چند شب خوابم نمی‌برد. انرژی مردم و تعداد دنبال‌کنندگان اینستاگرامم که در سه روز از 500 نفر به 100 هزار نفر رسید، این قدر عجیب بود و تاثیرش زیاد بود که اصلا نمی‌توانستم بخوابم! 24 ساعته دلم می‌خواست حرف مردم را بخوانم، انگار یک گروه دوست جدید پیدا کرده بودم که از ذوق داشتم برایشان می‌مُردم.

این بانوی هنرمند که به تازگی با سریال های «موج اول» و «خوشنام» در قاب تلویزیون ظاهر شده است در خصوص فعالیت های اخیرش عنوان کرد: می‌توانم بگویم تمام سریال‌های به نامی که مانند «پایتخت» خوش درخشیدند، برای نقش‌های کوچک و بزرگ با من تماس گرفتند، ولی یا تکراری بودند یا خیلی راضی‌کننده نبودند. طول نقش برایم مهم نیست، اما عرضش زیاد نبود و جای کار نداشت.

«نیلوفر رجایی فر» متولد 11 دلو (بهمن) 1371 خورشیدی در تهران است.

وی فارغ شده رشته فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن می باشد که در کنار تحصیل در زمینه تیاتر هم فعالیت می کرده است.

بیشتر بخوانید:

«نیلوفر رجایی‌فر»: نقش متفاوتی در سریال «موج اول» ایفا می کنم

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

اختصاصی/گزارش ویژه از سریال «پایتخت» با حضور بازیگر زن داعشی

اختصاصی/«نیلوفر رجایی فر»: نمی دانستم که قرار است نقش یک زن داعشی را بازی کنم

«نیلوفر رجایی فر»: بازیگر نقش «الیزابت» در سریال پایتخت : از بمب گذاری داعش جان سالم به در بردم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر